Şuan çok heyecanlıyım 🙁 Pazar günü yumurtlamanın 9. günü adetime 9 gün var vardı kan testi verdim 3.43 çıkmıştı yükselir mi diye sormuştum. Bugün içimden test yapmak geldi bunu gördüm yumurtlamanın 11. günü ve adetime 1 hafta var 🥰 Yarın özele gidip baktırıcaktık zaten sabahtan bugün sürpriz yaptı gibi ☺️
