Rabikk_ Hamilelik sürecinde burun tılanıklığı yaşayan ve yaşıyor olan arkadaşlar. Bu problemle nasıl mücadele ettiniz, ediyorsunuz ?
Aselinannesi1 Rabikk_ bir hafta sürüyor ara ara tekrarlıyor genellikle gebeliğin başında oluyor bende öyle olmuştu simdide nefes darlığı var ama oda ara ara olup geçiyor
duygusm Rabikk_ Baş ucuna soğan koymanın faydalı olduğunu söylüyorlar ama denemedim. Ayvalık’tan aldığım okaliptüslü bir yağ karışımım var, çok tıkanırsa ondan birazcık sürüyorum, güzel açıyor.
Rainhn Rabikk_ hamileliğim boyunca tıkalı burnum halada devam ediyor gunduz idare ediliyor bi şekilde ama aksam uyurken agzim acik uyuyorum yanimdada suyum var ole ole gidiyor bakalim
Gzgr Hamileligimin 8.haftasi civarinda basladi.Cok zorladim gercekten nefes alamiyordum.Okyanus suyu viks kullandim hic bir ise yaramadi.En sonunda buhar makinesiyle care bulduk.Gece sabaha kadar acik birakiyorum burnum aciliyor rahat nefes aliyorum.Zaten bebek icin de gerekli birsey.Keske daha once alsaymisim ben 2ay cektim o sıkıntıyı.
Rabikk_ Gzgr ayneenn ne yaptıysam olmuyorrr. Ay çok sevindim adına, o zaman bende buhar makinası almalıyım,umarım bendede işe yarar. Hem dediğin gibi bebek içinde kullanabilirim sonradan. Çok teşekkürler
Rabikk_ Haftamdayım 5. Haftamdan beri var geçeçek gibi değil. Yıksmak işe yaramıyor içi boş bir tıkanıklık direk kan geliyor :(
Rabikk_ kitapkurdu arkadaşın önerisini sende dikkate alabilirsin. Buhar makinası çok mantıklı geldi bana, internette nasıl geçer araştırmaları yaparken de okumuştum.
Gzgr Rabikk_ Rica ederim umarim faydasi olur.Ben cok memnunum.Esime de kizmistim halbuki gerek yok diye ama iyi ki beni dinlememis☺
kitapkurdu Rabikk_ buhar makinesi almayı çok istedim ama bir süre sonra enfeksiyon yaydığını okudum. O yüzden vazgeçtim. Şuan deniz suyu kullanıyorum o biraz da olsa rahatlatıyor
Rabikk_ Rainhn kalp yoruluyor bu şekilde ve normal doğum yapacak olan kişiler için tehlikeli olabilir nefes çok önemli :(
annemaya Gece yatarken Breathe Right burun bandı kullanıyorum, en azından rahat uyumamı sağlıyor yoksa hiç nefes alamıyorum 😓
Mekamu Bende de var maalesef. Çok sinir bozucu. Artık son zamanlarda gece farkında değilim ağzımdan nefes almaya başlamışım sabahları boğazım çok kuruyor.