Hll3840mhmt Bayanlar 8 haftalığım bugün arada alt tarafta kaşık değil de rahim mi deyim vajina içi mi işte tarif edemiyorum tam ağrı oluyır bişey batıyor gbi sanki sizde de oldu mu normal mi acaba
Omerinzevcesi 25 hafta 2 günlük gebeyim son 1 aydır vajina kısmında ağrılarım oluyor benimde normal dedi bana doktorum ama sizin bebeğiniz henüz küçük bir doktora danışmakta fayda var