[bilinmeyen] merhaba, liv de Başak hanımla dogum yapmışsınız sanırım, bende Turgut beye gıdıyorum. Koru da Zahıde hanıma gıdıyordum hastaneden ayrıldı, bende 33 uncu haftamda liv Turgut beye gectim. Turgut beyı bılıyor musunuz. Yaptıgı dogumlar hakkında bır bılgınız fıkrınız var mı. Konusmalarından benı sezeryan olarak doğurtacağını cıkardım 😔 Hastaneden dogum konusunda memnun kaldınız mı? Turgut bey yerıne Basak hanıma mı gıtmelıyım 😊 bana yardımcı olur musunuz. Normal dogumu cok ıstıyorum. Ilk gebelıgım.