Ogut1996 25 haftalik hamileyim kizlar az once laboya gectim idrarimi yaptim peceteyle vajinami sildigimde beyaz et parcasi düştü küs parmagi tirnak boyunda sizde de oldumu nedir bu kan falan yok ???korkuyorumm
Ferahh Ogut1996 beyaz et patçası olır mu ki akıntıdır belki de korkmayın doktorunuzu arayıp anlatın bence
Eebbrruu Ogut1996 korkma dua et bol.bol ayetel kürsüyi oku 😑 Allhm yrdimcin olsun bebeğin hreketlerini hssedyomusun
Eebbrruu Ogut1996 belki beyaz akıntın olabilir. Birikmistr içinde. Kotu düşünme canim. emin misin et parçası olduğuna
Eebbrruu Ogut1996 Bnce o et degildr korkutma kendini dktra gt hangisi olursa olsun. Ultrasona sokar zten bakar iyice. Dualrim seninle 😘 kotu bsey yoktur rahat tut içini . beklemeden gt yine de sen
Nilemyus Ogut1996 sürekli takibini yapan bir doktorun varsa ona git. Yoksa bir devlet hastanesi aciline git imkanın varsa. ok geçmiş olsun.
Esrelf Ogut1996 et parçası değildir. Enfeksiyon varsa süt kesiği gibi. Uzun süre tuvalete gitmediğinizd vajina ağzında birikiyor , tuvalette de topluca iniyor. Doktorunuza danışın yinede. Kanama yoksa korkmayın👍
Nurerdgn Ogut1996 et parcasi degildir canim bazen beyaz akıntı katılaşıyo beyaz pıhtı gibi düşüyo yinede bi doktora git tabii ihmal etme insaallah korktugun gibi bisey degildir