Bence bebeği aldırmayın. Yarın baroya gidip avukattan ücretsiz adli yardım alın, boşanma davası açıp evi terk edin. Ailenizle görüşmüyorsanız başka bir şehirde kadın sığınma evinde yaşayın. Bebek sadece eşinizin değil aynı zamanda sizin de bir parçanız. Eşiniz bebeği istemiyorsa ayrılırsınız görmez bebeğini olur biter. Ben kadınların her zaman güçlü olduğuna inanırım. Bir kadın isterse tek başına çocuğuna bakabilir. Hayatta her zaman bir umut vardır, ve o Umut şimdi sizin karnınızda..