Mels bence şuan kendini geri plana atıp elini taşın altına koyman gerekir. O masum meleğin hiç bir günahı yok,sizin aranızda ki anlaşmazlıklar onun SONU OLAMAZ,OLMAMALI ! Evet Emin’im zordur bu kararı almak ama yaptıysan kendini feda edeceksin çocuğun İÇİN yanında kimse olmasa bile sen çalışıp didinip onu büyütmelisin allah ona bir can bağışladı ve bunu alacak olan ne senin ne de eşinin kararı olabilir eğer bu dünyada yeri yoksa zaten buna ALLAH (c.c) kendi karar verir, bize söz düşmez. Lütfen arkadaşım silkelen ve kendine gel.. duanızı eksik etmeyin herşey bize bir SINAV..