yazannesi Merhaba kızlaar Alacağım her şey kafamda oturmaya başladı En kararsız kaldığım bebek arabası😌 Peg perego Book 51’i çok beğenmiştim ama içi biraz dar gibi geldi kullanan yorum yapabilecek olan var mıı? Kraft pro fit’i internette gördüm şekil olarak çok güzel geldi ama canlı olarak henüz göremedim bilen var mıdır? Prego’ya çok yabancıyım bilen kullanan var mıdır?
Oooykuuu yazannesi canım ben peg perego book 51 aldım içi neden dar geldi sana acaba puseti diğer pusetlerden büyük mesela kendi çocuğumda daha kullanmadım ama etrafımda bebek arabası kullanan hèrkes çok iyi olduğunu söylüyor ben özellikle pratikliği için aldım tek hareketle çıkarıp takabiliyorsun
yazannesi Aslında eşim biraz kafamı karıştırdı, yan tarafta duran arabalara göre içi küçük değil mi diye sonra gözüme öyle gelmeye başladı😂 o yüzden kullananlara sordum ileriki zamanlar için sıkıntı yaşayanlar var mı diye