Öğretmenim Doğumdan sonraki 8 haftalık iznimin nerdeyse yarısı tatile denk geliyo bu yüzden doğumu daha erken tarihte gösterip daha erken izne ayrılamazmıyım çünkü her halükarda doğum sonrası iznimde okul yok ve en azından erken izin yapmış olurum bunu doktormu ayarlıyo ?