Arkadaşlar merhaba hamileliğimin 8. Haftasına girdim . İnanılmaz derecede halsizlik var günlerdir. Saat başı birşeyler yemezsem gözümün önü kararıyor düşecek gibi oluyorum. İki saat bişey yemiim bu sefer bulantıdan duramıyorum. Ve sürekli yatmaktayım . Aranızda bu gibi şikayetleri olan var mı? Normal mi bu yaşadığım? Önerisi olan var mı? Teşekkür ederim 🤦🏻♀️😔