Uzun olucak kızlar ama mutlaka okuyun kızlar ben doğum yaptım oğlum 1 yaşında öncelikle mutlaka şeker yüklemesi yaptırın gebeliğinizin önemli dönüm noktalarından biri haftam yaklaştığında bana gerek olursa(bebeğin suyu fazlalaşırsa,bebek irileşirse) yaparız dedi bende aile de genetik olduğunu söyledim o zaman kesin yapıyoruz dedi nitekim de gebelik şekerim çıktı şeker yüklemesi şöyle oluyor kan alıyorlar aç karnına gazoz gibi bi içeçek içiyorsunuz 1 saat oturuyorsunuz hareket etmek yok 1 saat sonra bi daha kan veriyorsunuz şekerim çıktı önce dahiliyeye sonra diyetisyene gittim bi makine aldım dahiliyeden günde sabah aç şekerlerimi ölçüyordum bide diyet vermişti diyetisyenim onu uyguluyordum 24. Hafta da başlamıştım 32 haftaya geldiğimde artık çok sıkılmıştım bişey olmaz bi kaç kaçamaktan diye düşünüyordum o hafta hiç uymadım diye ve kontrol günü geldi bebeğim irileşmiş ve suyu çok fazlalaşmıştı doktorum çok kızdı tabiki haklıydı yani sonra hiç bozmadım hep uygun her hafta değişiyordu listem son zamanlar biraz kaçırmıştım diyeti yani tamamen değil ama biraz işte 35.haftalık olduğumda birden bi terslik olduğunu hissettim ve hastaneye gittik 8 cm açılma var doğumum başlamış ama sancım olmadığı içim hissetmemiştim gebelik şekerinden mi bilmiyorum ama 35 haftalık doğum yaptım ve çocuğum nerdeyse 1 buçuk ay erken doğmasına rağmen çok iriydi 3060 56 cm doğdu suyumu patlattıklarında anladılar ki suyum çok fazlalaşmış ebe de söyledi çok fazla şekerin mi vardı diye demem o ki asla ihmal etmeyin mutlaka yaptırın kendinizi bebeğinizi riske atmayın diyeti de asla bozmayın çok post görüyorum bu aralar tecrübemi paylaşıyorum ve uyarıyorum okuduğunuz için teşekkür ederim 😊