Ben 34 haftayım ve bu durum hala devam etmekte. Kanşekerime 3 kez bakıldı, hepsinde düşük bile çıktı 😁 illa gebelik şekeri olmasına gerek yok yani.
Demir takviyesi kullanıyor musunuz? Ben biraz ondan şüpheleniyorum, ağzımdaki demir tadını gidermek için su ihtiyacım var sanki