Aykal Rahimde şişlik hissediyorum oturunca falan sanki dışarda gibi hissediyorum gebelik belirtisi olabilir mi ?
525252 Aykal olmayabilir çünkü rahimden önce diğer belirtiler kendini gösterir uyku,bulantı,halsizlik vs
Belirsiz Aykal benim de aynı şekilde hemileliğimden ve bebeğimi kaybetmeden beri ama gebelik yok canım bende hatta adet oldum bu durum bir gebelik belirtisi değil benim için. Ama belki senin öyledir. Kişiden kişiye değişebilir bu durumlar.
Aykal 525252 ya belki diğer belirtiler vardır ama ben her ay stresten olduğunu düşünüyorum sağ kasığım ağrıyo midem bulanıyor ama tabi stres diyorum üstünde durmuyorum
Aykal Belirsiz ya bilmiyorum ümitlenmek istemiyorum ama ilk defa böyle bişey oluyor Google da araştırdım biraz gebelik belirtisi yazıyor ama ne kadar gerçek bilmiyorum