Selamlar annecikler, ben sezaryen doğuma karar verdim normal doğumdan korktuğum,ve bebek için risksiz olduğunu düşündüğüm için, size birkaç sorum olacak:doğumdan sonra dikişler ne zaman iyileşti?;ne zaman ayağa kalktınız?;ve bebeğinize doğduğu günden beri baka biliyomusunuz?;kaçıncı haftada doğum yaptınız?🙄 cevaplandırırsanız çok sevinirim sevgiler❤❤❤❤💕💕💕💕💕💕