Ebruikraaa
Canım şöyle soyluyim. Yunus emrede doğumhane önceden yoktu yeni açıldı o yüzden hem yeni hem temiz hem de odalar falan tek kisilikmis. Nihat inan da çok tatlı Güler yüzlü sevimli bir doktor ben onunla çok güzel bir hamilelik geçirdim bu zamana kadar ne aklıma takildiysa sordum hiç de ters bir tavrı olmadı.
Ümit Hastanesi'nde de Remzi Talak Demirkola gidiyorum. İyi bir doktor oda ama doğum fiyatları 3500un üstünde 4000den basliyo. Buda biraz düşündürüyor.
Şehir Hastanesi'ne hiç gitmedim bende buradan öğreniyorum orayı yazanlardan🤗