29+5 teyiz alttan ağrı hissettiğim için erken kontrole gittim nstye falan aldılar. Düzenli doğum kasılmaları çıktı. 1 gece hastanede yattık akciğer gelişimi için iğne vuruldum ve kasılmaları önlemek için ilaç verdiler falan... Taburcu olmadan önce tekrar nstye bağlandık risk düzeldiği için eve gönderdiler ama korkuyorum kızlar. Miniğim çok küçük daha erken gelmeye çalışıyor. 😔😔😔