Ben varım canım. Ben de nisan annesiyim 29+3 oğluşumu b kliyorum 2. Gebeliğim ben de başta memorial düşünüyodum ama şimdi batı hastanesiyle ilgili duyduğum olumlu şeyler kafamı karıştırdı sen memnun musun memorial den ? Urfa yolundaki mi diclekenttekine mi gidiyosun?