Gg01
Yarın 12 haftalık oluyoruz 🙏🏻 Ya kafam o kadar karışık ve kararsızım ki tamam diyorum normal Doğum istiyorum daha sonra korkularım devreye giriyor sezaryen diyorum aşırı stres yapan biriyim be panik atak oluşuyor bazen 🙈🥰 rabbim hepimize sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin.