Nigarmeylin Selam anneler ve adaylari) ben bakuden yaziyorum.hamileyken sola yatmak daha iyiymis bebege gore.ama men sol tarafa yatamiyorum kaburglarim cok kotu agriyor kirilicakmis gibi.29+4 hamileyim.sag tarafa cok rahat yatirorum.yasayan varmi bu hali (
Yusufaras Nigarmeylin bende 39 haftaligim ve sol tarafıma hic yatamiyorum hep sağ yatıyorum yeni duydum neden bebek icin iyi degilmis 🤔😐😐😐
klebsiella Nigarmeylin benimde tam tersi ya sag kaburgam oturdugumda resmen batiyir kemer taksam mi dedim ama ince bir kemer bulmam lazim bu agri ici bir cozum yok mu ya aicak su torbasi diyorlar dene istersen 🙁
NaimeYilmaz Nigarmeylin Allah korusun diyelim biz benmde soluma yatnca cok agrm oluo yapacak hiç birseym yok yatamıorm hep sağ hep sağ 😞 Doktorum benım cok rahattır ne olabılr dıo bana ne evhamlı annesın falan dıo 😊 olucagı varsa her kosulda olur dıo haklı sanırım
aysel1520 Aynısı bende de var sırt kısmımda hep aynı noktada ağrım oluyo ben de sağa yatıyorum hep. Eşiniz avucunun içiyle ovsun sırtınızı yatmadan önce çok faydası oluyo
Nigarmeylin aysel1520 her yolu denedik canim ama agrim bi turlu azalmiyor(hayirlisiyla kizima kavussaydim derdim oolmazdi
Nigarmeylin NaimeYilmaz senindemi ilk bebegin?belkide dogrudur cok endiseleniyoruz en ufak seyden) insallah rabbom hayirli evlatlar versin hepimize saglikli olsunlar
Nigarmeylin NaimeYilmaz insallah.birde ben amelyat olucam bebegin esi asagidaymis.6 aya kadar hersey yolundaydi.doplerde gorduk coook asagi kaymis(
Nigarmeylin Aylin20 yok kiz😇.3aydan itibaren cinsiyeti belli.ama herskes bana sende erkek diyooor.karnim cok yukaridaymis.uykularimda bilr artik erkek bebek goruyorum o kadar soktular kafama
Nigarmeylin NaimeYilmaz herkesin vúcudu farkli.ben hic is yapmam mesela cok az hep uyurum ve yuruyus yaparim) bende kendi kendiliginden olmus.aff edersin rahmin kapisina yapismis ve orada buyumus.normal dogum riskliymis.azerice anlatirdim ama turkce bu kadar kelime bula bildim)
Nigarmeylin Yusufaras yok sag yatmak kotu demiyorum sirt ustu yatmak kotuymus.sola yattiginda bebege kan ve oksijen daha iyi ve cabuk ulasiyormus.sagda gecerlimi onu bilmiyorum