Merhaba kızlar, Hamileliğinde burnu kanadığı için yara olan ve tıkanan var mı? Bunun için ne yapılabilir? Nefes alamıyorum geceleri özellikle. Bu yüzden de uyuyamıyorum sağlıklı bir şekilde. Zaten gebelikten dolayı sürekli geceleri tuvalete kalkıyorum (çünkü çok su içiyorum çok susadığımdan) Bide şimdi üstüne burun tıkanıklığı eklenince iyice uyuyamaz oldum. Kbb ye gittim burun duvarım ve burun etim yapışmış doğumdan sonra açtırmam gerekiyormuş operasyonla. Bu yüzden doktor şimdilik tuzlu karbonatlı su önerebiliyor sadece.Fakat oda işe yaramıyor. Geçici en iyi çözüm ne olabilir?