arzu_glyprk benimde sol tarafta var nefes alamıyorum uyuyamıyorum çok kötü bi şey😑 doktora sordum olucak o dedi ultrasona bakalım dedi bi baktık sağ olsun oğlum ayaklarını tan kaburgamın altına koymuş tekme için bekliyo dedi doktor😩 sürekli oraya baskı yaptığı için oluyomuş ve büyüyen rahimden dolayı baskı oluşuyormuş. Yapacak hiç bi şey yok dedi 🤷🏽♀️