Bu durumu ciddiye alıp bi doktorunuza danışın arkadaşım düşük riski atlattı anı üzüntüye bağlı tansiyon düşüklüğünden tansiyonu neyin tetiklediği önemli.. günde bir sefer yokluyor diyorsanız bu normal bende de yapıyor bunu ama bayılıp bayılıp gidiyorsanız kesinlikle ihmalkar davranmayin