Merhaba kızlar. Benim bir sorum olacak.
adet gecikmesi yaşayanlar oldumu? Benim adetim gecikti ama daha 1 gün gecikti. Karnımın alt tarafında ara sıra iyne batması gibi bişey oluyo. Bide bikaç gün önce lekelenme oldu sizce bu adet gecikmesimi yoksa hamilelikmi?