ZhraB kanaman olursa eğer gebelikte o sıra yapıyorlar sonra 28. Hafta ve doğum esnasında bebeğin kan grubuna göre tekrar yapıyorlar diye biliyorum eşimle bende de var kan uyuşmazlığı iki kürtaj yaşadım ikisinde de vuruldum ikincide kanamam olmuştu doktor hemen o gün yaptı 10 gün içinde kürtaj oldum yaptıkları için yapmamıştı şimdi 23. Haftadayım 28. Haftayı bekliyorum tekrar olmak için