Canim benim yigenim var bana cok düskün okadar düskün ki simdiden karnimdaki bebegi sevelim dedigimde kabul bile etmiyor. Gecen ona sunu söyledim dedim ki o seni okadar cok seviyor ki dünyaya geldiginde sana süprizi varmis cok güzel bi hediye almis sana ne aldi dedi bende bilmiyorum dedim kalkti geldi karnima bi sarildi ben ve annesi cok sasirdik o günden beri heycanla bebegimin dogmasini bekliyoz ve artik oda soruyor ne zaman gelcek ne zaman oynicaz onla 😍♥️Tabi geldikden sonra bakcaz hala sevcek mi beni kimseyle paylasmayi sevmiyor 😑