Hanim1 gülüm ilk önce sakin ol... Bu durum yeni doğanlarda gelişen Bi durum, Allahın verdiğine şükür de, antibiyotik ve takip ile yawrun kendine gelir, çünkü haftası çok çok iyi maşallah 😍😍 ben kendim pnomoni ile doğmuşum bundan 35 yol önce ki şimdi ki teknoloji ve ilaçlar yok, 2 ay küvezde tutmuşlar
Önemli olan akciğer gelişimi Di yenidoğanlarda...
Hayırlısı ile yakın zamanda alırsın evladını inşallah kucağına çok geçmiş olsun 🌼🌼💓💓