bir_pasa_annesi yceren1501 valla ben öğrendiğim günde. Beri koldan yapıyorum eczacı ya bacak ya koldan yap göbekden yapma riskli dedi 34 haftalığım hala koldan yapıyorum fazla acıtmıuorda
bir_pasa_annesi Kubraaa1 bir kere yap Alısırsın cnm esim evde olunca o yapıyor evde olmazsa ben yapıyorum ama onun yapması daha iyi oluyor bende panik var iğneyi kendim yapınca hafif sanki basım dönüyor midem bulanıyor o yapınca birşey olmuyor
kirpapatyasiii yceren1501 37 haftaligim canım en başından beri karnimdan yapıyorum bacak hiç denemedim koldan yapınca çok ağrı yaptı karından hic sıkıntı yaşamadım 🤗 morarma oldu tabi ama doktorum normal dedi
Hzr_7714 yceren1501 Ben 7-8 hafta kadar vurdum ama hergun farkli yerden. Sag kol, sol kol, sag bacak, sol bacak, gobegimin sağı ve sonra solu olarak yapinca morluk sertlesme falan azalmaya baslamisti daha iyi hissediyordum.
Merryy Hellopelo yok hiç kanama yaşamadım çok şükür 24+2 oldum hem corasprin hem oksapar kullanıyorum kanama olunca kesiyorlar galba tam bilgim yok o konuda canım banada bi doktor corasprini her gün alma kanama yapar dedi ama ben hergün kullanıyorum diğer doktorum her gün al dedi her doktorun dedikleri tutmuyor malesef benimde bebeğin eşi aşağıda kanama riskim var ama çok şükür bu haftaya kadar bi sorun olmadı belki sizin kese arkasında falandır kanama kaç haftalıksınız ?
Hellopelo Merryy 11 haftalık şuan tüp bebek ile gebelik gerçekleşti. Başta corasprin kullanıyordum pembe lekelenmem oluncaya doktor ilacı kesti. Benimde içime Kurt düştü ya pıhtılaşmak olursa diye test yaptırdım. Heterezigot 677 ve 1298 olarak çıktı birde faktör iki biraz Yüksek çıktı bunlarınkiyle doktor görünce direk oksapar 0,4 başladı 5. İgneden sonra kanamam olmaya basladı. Acile gittikçe oradaki doktor 1cmden de küçükbaş bi kanaması alanı var önemli değil dedi. Bir gün sonra akşam kanama oldu ertesigün başka bir doktora gittim sonuçları gördü kan sulandırıcı için homozigot olması lazım kesilmesini önerdi. Kafam iyice karıştı. Sonraki günü kendim doktoruma gittim ona anlattım durumu. Kesinlikle kesemeyiz dedi biz bunu tecrübe ile sabitledik kullanıcaz dedi . Instagramdan bir kaç doktoralı sordum geneli kullanıyoruz dedi kullanmıyprız diyende oldu. Bende kendi doktoruma güvenip o doğrultuda gitmeye karar verdim ama kanama ara ara oluyor bazen koyu oluyor bazen acı kadar korkutuyor
Merryy Hellopelo kanama alanı vardır canım ondan olmuştur bence ama kanaman durması için iğne ve progestan vermediler mi sana ? Benimde mthfr olan genler heterozigot pai serpine olan homozigot genetikteki doktor iğneye gerek yok dedi düşük seviyede pıhtılaşma var asıl pıhtılaşma faktör olan genlerde oluyor dedi ama kadın doğumcum iğne verdi gebelikten öncede corasprine başlatmıştı doktorumu değiştirdim bu doktorumda devam et bırakma dedi
Hellopelo Merryy progeston ampul gebeliğin basından beri kullanılıyorum en son doktor ultrasonda detaylı baktı kanama alanı yok dedi
Merryy Hellopelo o kanamanı keser canım ama iğne ve corasprin hakkında bilgim yok bu konuda hiç sadece kanama olursa bıraktırıyorlar diye biliyorum