07.02.2020 10:05’de dünyaya geldi küçük kedim. Bilenler bilir hep normal doğumdan çok korktuğumu dile getirdim burda, spinal sezaryen tercih ettim. Fakat hastanede her an herşey değişebiliyor. Hayat gibi. Çok rahat ve güzel bir hamilelik döneminden sonra korku ve heyecanla doğum yapacağım gün geldi. Hastanemize girişimizi yaptık, beni güzelce doğuma hazırladılar. Damar yolum açıldı, ameliyathaneye ailemin sıcacık uğurlamasıyla girdim. ilk defa bir ameliyathane ortamı gördüm. Allahım bir daha göstermesin, öyle soğuk, öyle buz gibi bir atmosfer ki içim ürperdi. Spinal yapıldıktan sonra uyuşamadığım halde sonda takıldı (hiç hissetmedim diyebilirim) spinal beni uyuşturmadı🥺 ve bir anda karar verildi genel anestezi verildi🥺 öyle çok korktum ki en son Allahım oğlumu görmeme izin ver ne olur dediğimi hatırlıyorum çok hızlı bir şekilde uyudum. Uyutuldum. 🥺🥺🥺 Allah’ım biliyor, öyle çok korktum ki... yarım saat 40 dakika uyumuşum. İsmimi duyarak uyandım. Herşey bitmişti, oğlum 🦁 sağlıkla doğmuş benim dikişlerim atılmıştı. Odama yerleştirildim. Ağrı kesici verildi ve hiç ağrım olmadı🙏🏿🙏🏿🙏🏿 Ayağa kalmakta ve yürümekte de hiç zorlanmadım. Ertesi gün taburcu edildim çok şükür. Rahatça hareket edebiliyorum. Oğlumla ilgilenebiliyorum. Herşeyin hayırlısı, siz neye karar verirseniz verin. Allah’ım güzel kılsın🙏🏿