Kocaeli41 Kızlar biberon olaran 0+ cam chicco biboran aldım kullandınızmı dogru bi tercihimi yaptım bilmiyorum birde üzerinde 0+ yazıyor her ay için ayrı baslık almam şartmı??
neviinn Kocaeli41 bende aynı biberondan aldım Muhtemelen her ay veya iki ayda bir değiştirilecek diye düşünüyorum tecrübeli anneler yardımcı olabilir😍
spiker_anne Kocaeli41 ben wee baby ve baby mee aldim set şeklinde ve de ayrı başka boyutlarda şimdilik güzel görünüyor henüz kullanamadik tabii👶💙
Gizemciim Kocaeli41 ben cok gazli bebekmisim anneme cok cektirmisim korkumdan philips avent antikolik biberon aldim 🤦♀️ chicco da iyidir illaki saglikla buyusun 🙏