Deryaglmser ben henüz yapmadım çok erken daha ☺ ama anestezi teknikeriyim kesinlikle bende prenses Doğum istiyorum şansıma hastanemde de var her hastane de olmuyo bildiğim öğrendiğim kadarıyla ağrı yok ama normal Doğum yaptırana hiç denk gelmedim çoğu fiyatı yüzünden tercih etmiyomuş pahalı diye ama kafana yatan fiyatsa ben önerirm