Valla bende 6-7 hafta çektim sabah kalkınca ekmeği etimek gibi kızartıp yiyordum midemi bastırıyordu arada muz ye oda iyi oluyor. Süt iç oda azaltıyor ama ne yaparsan yap çıkıyor ben çıkınca rahatlayıp yemek yiyordum açıkçası. Birde sıvı gıdaları yudum yudum iç oda bulantı kusma yapıyor