Kaç gündür normal akintim var di bugün duşa girdim jel gibi bisey geldi elime 2 .3defa öyle geldi ağrım az var acaba açılman mi oldu bebeğin suyumu die korkuyorum geçen gün hemşireler alttan muane etti enfeksyon var dedi sabab olsada hastaneye kossamm akıl verin kızlar