Prensesannesiiii canım su düşünceyi sevmiyorum hiç Allah korusun bişi olursa elinde kalır diyip durdular banada bebegime bişey olsa benim onları görmez gözüm zaten.esyalarını ütüleyip dolabına yerlestirceksin sonucta açıkta kalmıcak bende 27.haftamda almıstm odasını 34ü bitircez bu hafta getirin artık dedik tasıncagımız için biraz erteletmiştik☺Allah saglıkla kucagına almayı nasip etsin olumsuz düşünüp kendini kısıtlama bence 27-28 gibi alırsınız oda yapıcaksan☺