Esraabulut duzenli adet 28 gunde bir sayiliyor ve buna gore adetin baslangicindan itibaren 14. gun yumurtlama gunu sayiliyor yani tibben adet bitiminde hamile kalma diye bisey yok. varsa bile adet tarihi yanlis hesaplanmis yada o ayin yumurtlamasi o gune denk gelmistir. sizin taktiginizi aylarca denedim bence esinizin su donemde sizin icin kiymetli olan spermlerini bos yere zayiflatmayin bikere yumurta ile spermin döllenebilmesi icin bile minimum 3 gun dinlenmis sperm olmasi gerekiyor zaten yumurta takibi de yaptiriyormussunuz ne gerek var ? yukarda yazdigim 14 gun örnegi mesela bende tutmuyor cunku yumurtlamam 18. gun oldu. takibe girmemistim ama tesadufen kadin dogum muayenesinde yumurta olusmus degerlendir dedigi zamana denk geldi hamileligim. size de doktorunuz degerlendir dediginde o zaman 2 günde bir calismalara devam edin. dedigim gibi sperm kalitesi önemli. en kisa zamanda müjdelenmeniz dilegiyle 🙏