Sudeeali Günlerinizi nasıl sayıyorsunuz doktorum bana adet tarihime göre 28 şubat dedi ama erken gelme ihtimali varmı şuanda 38 haftama girdim doktorum sezeryan için bir gün vermedi yada birşer demedi çatı muayenemde olmadı hala bekliyorum 🤷🏻♀️
ilooshhh Pinarx9 doktor normal dogum tarafında canım ben ilk sezeryan istedim korkudan ama şimdi yavaş yavaş normal dogum istemeye başladım 🤷♀️🙏
Pinarx9 ilooshhh bende başta sezeryan istiyordum ama şuanda deli gibi normal doğum istiyorum inşallah normal olur bekliyoruz gelmesini
Dua-Lara Benim 38 hafta yürüyemiyorum topallıyorum resmen kalçam çok ağrıyor normal diyor doktorlar ama ben yine de tedirginim aynı sıkıntıyı yaşayan var mi ?
Adige09 Dua-Lara CNim ben hic yuruyemiyorum kalcam vajina ici karin her yer aciyor ayakta kalamiyorum sakat gibiyim tobe Estağfurullah ve kasilmam çok oluyor