Kızlar ben 24+6 haftalık gebeyim hem devlete hem özele gidiyorum geçen hafta özeldeki doktorum usg de bebişin kilosu haftasıyla uyumlu demişti bugün de devlete gittim kilosu 2 hafta önde gidiyo bi haftada böyle olması normal mi acaba yoksa doktor mu yanlış ölçtü kafama takıldı