Bende ilk kızımda 6 yıl önce Turgay Şener e gitmiştim çok ilgilenmişti herşeyi anlatmıştı şimdi oğlumda da ona gittim ama bu sefer çok aksiydi insan heycandan bebeğini görünce haliyle soru sormak istiyor bakarken
cinsiyeti kendi doktorumda tam belli değildi cinsiyeti ne diye sordum beni tersledi lütfen dikkatimi dağıtmayın diye eski halinden eser kalmamış doğru düzgün açıklama yapmıyor etmiyor sonuçta az paraya bakmıyor pişman oldum ona gittiğime