Senaeksi tugce67-67 ben orta boyunu aldım ama ilkinde hangisiydi emin değilim çok kilolu değilseniz olur diye tahmin ediyorum biraz sarıp sarmalaması da iyi olur
Tazeanne0134 Deletedmom133 tatlım sen doğum yaptın mı? Sende ocak annelerindendin galiba yanlış değilsem
Tazeanne0134 Gamze8001 aynen kuzum ben 92 ile hamile kaldım 97 ile doğuma gittim çok çok rahat ettim ha bide az esniyor onuda düşün normalde kaç beden giyiyorsan onun 1 beden büyüğünü alman lazım sanki
Tazeanne0134 Aysn__ valla kuzum ben sezeryan oldum ve hem depend kullandım hem lohusa pedi inanılmaz memnun kaldım tabi ilk hafta hele hastanedeyken baya zor oldu giymesi zaten eşin ya da annen biri yanında olduğu için illa yardım alıyorsun o yüzden dependte alsaydın keşke
Pcosaragmen Melekyigiter L beden ,52 bedene kadar oluyormuş , baktım bayağı açılıyor ,esnek yani ben 40-42 bedenim L aldım
my-stery Terspektif Rica ederim 🤗 O da çok gerekli mi derseniz tartışılır aslında, yanlış yönlendirmek istemem ama normal ped veya gece pedi olsa yeterli olmazdı benim için, tamamen kanamanıza bağlı ama almakta fayda var kesinlikle 😊
Deletedmom133 Tazeanne0134 sağol canım hepimizinkine bağışlasın inşalalh .evet şimdi 1 yas hazırlık telâşındayız bizde büyüdü baba bile.diyor darısı başınıza inşallah sağlıkla ❤
Kucugum51 Aysn__ hastane de 1 paket depend yetiyor canım ama exstra lohusa pedı alabilirsin. Ben sezeryan Dogum yaptım bana 1 paket depend yeterli oldu sonra normal pede gectım