Bende Perşembe günü gidicem 6+2 olmus olucaz o gün insallah duyarım 🙏🏻 Doktora geçen gidişimde sordugumda haftaya duyarmıyız dedim daha kücük olur duyamayabiliriz demişti ama belki duyarım bu sefer erken gösterir miniğim kendini🤲 Öncekinde hiç duyamayıp kürtaj olmuştum Allahım tekrarını yaşatmasın😟🙏🏻