aysemre67 Arkadaşlar ben iğneden 20 günde adet oldum ama 3 gün sürdü adet midir sizce gebelik belirtisi olabilir mi aynı durumda olan var mi Yardımcısı olurmusunuz gebelik testi ona göre yapıcam
Aysegl_ aysemre67 belkide yerleşme kanamasıdır bence evde testle felan uğraşma git devlete yada özele hemen kan ver kesin emin ol derim hakkında hayırlısı olsun inşaAllah
Sahraelif aysemre67 sonuç ne ben de iğneden 14 gün sonra adet oldum bugün 5. Gün hiç gelmedi bitti yani duşa girdim acaba ben de hamile olabilir miyim çok saçma ama Bi Ümit işte
aysemre67 Sahraelif canım benimki adet kanamasıymış doktor gel demişti adet olursanda gitmedim ben ne yapsam kafam karıştı