Kbracnkymz Göbek deliğimin çevresinde ağrı var. Dokunduğumda bile acıyor göbeğim aşırı gergin. Aynı durumu yaşayan var mı? 31. Hafta
Elferdm Kbracnkymz 33 +4,İkizlerime hamileyim dediğiniz gibi aynj agriyi yaşıyorum hatta benim daha erken baslamisti
Gzdgzdkrt Kbracnkymz bugün bende 31. Haftaya girdim ve benimde göbek deligim çok hassaslaştı :( çevresi kaşınıyo ve alt kısmı çatladı son 3 haftada 🙁 sanırsam yapacak bişey yok
okyanus8731 Kbracnkymz bende yaşadım göbek deliği ağrısını doktorum fucidin diye bir krem verdi günde iki üç kez sürdüm 2 gün sonra geçti bir danış istersen..oradaki doku çok inceymiş ve bazen mikrop kapabiliyormuş
Kbracnkymz Ya geçmedi mi? Çom kötü bişey ne yatabiliyorum ne hareket edebiliyorum özellikle sol taraf elimi bile dokundurduğumda acıyo. Bide göbek fıtığı falan okudum inşallah öyle bişey değildir. Siz sordunuz mu doktorunuza?
Kbracnkymz Gzdgzdkrt ay çatlaması umrumda değil bakmıyorum bile. Şu ağrı olmasa 😣 benim göğüs kafesimin olduğu yer de böyle sızlıyo uyuşuk kaşınıyo bi değişik oluyo. Ay valla ne zormuş