Tugba1tugba canim bazı ozel hastanelerde doktorlar gece olan doguma takipli hastaları bile olsa gelmiyor.kimileri ek ücret talap ediyor.benim 4 yakınıma da aynısı oldu.mesai saatleri bitti diye birakıp gittiler .nöbetçi doktora devrettiler.çok saçma evet.ben para dökücem sırf daha ayrıcalıklı muamele goreyim diye.pat doğum zamanı gebelik öykumü bilmeyen,beni tanimayan hangi doktor varsa ona teslim olucam.Sen direkt kendi hastanene gitseydin bakma onun öyle dediğine.o doktor gelmese bile şikayet etme hakkın daha fazla olur.bişey olunca bize gelmedi devlete gitti olur adı ,ben öyle dedim de devlete gitti demez kimse .sorumluluk ta almazlar yani.