Bus_ak18 Burcu93 28-29 yumurtlama 30 çatlama canım adetime 3 gün kaldı. Sadece göğüs hassasiyetim var (ama felaket üstüne yatamıyorm) başkada yok çok nadir karın agrısı giriyo adet olcakmsm gibi anlık geçiyo. Senin varmı?
Burcu93 Bus_ak18 benim hiç bir belirtim yok canım 10.gün kan testi verdim negatif çıktı biraz erken davrandım biliyorum ama çıkanlarda varmış umudum kırıldı. Ve benim yumurtlamam 15. Gün başladı 4 gün sürdü 5. Gün çatladı genelde 1 2 gün sürüyor anlamadım
Tuqceee33 Bus_ak18 bu dediğin bende gebelik belirtisiymiş ama ben ummuyordum hiç tahmin etmedim hassasiyet ve dolgunlaşma umarım güzel bir haber alırsın❣️
Ecmelbeyza Bus_ak18 İnşallah vardır 🥰hadi bu ayın ilk güzel haberi senden gelsin bekliyoruz test yaparsan beni de etiketleeee
Bus_ak18 Burcu93 benimki hep 2 gün sürüp 3. Gün çatlıyor ilk defa duydum 3 4 gün süren. Pcos falan mısın? Baya erken davranmıssın bence test yapınca insan hayal kırıklıgna uğruyo sonrada acabalar başlıyo. Ben 16.17 gün yumurtladım test yapmak istesemde kendimi tutuyorm😐
mucizemibeklerken17 Burcu93 yumurtlamadan 10 gun sonra mi? Canım baya baya erken. En az 12-14 gun bekleyin diyorlar ki belki gec döllenme var. Yani yumurtlamadan 3 hafta sonra adet olmazsan kanda çıkar.
Burcu93 Bus_ak18 benim yaklaşık 1 sene önce bi düşüğüm oldu 3 ay sonrasında genel kontrole gittim sıkıntı yok demişti olsa belli olur muydu? Adetten sonra tekrar bi gözükeyim diyorum kontrol amaçlı
Bus_ak18 Tuqceee33 önceki gebeliğimde de ilişkiden sonraki günler hep göğüs agrım olmuştu ve artarak çoğalmıstı düşük yaptım hatta sonra göğüslerm indi ve çatlamıştı düşünün fıslaynca😒😞 önceki gebeliğmden hatıra bana
Burcu93 mucizemibeklerken17 geç döllenme adete yakın yumurtlayınca olmuyor mu? Ben 15. Gün ovülasyonda çift çizgi gördüm 4 gün sürdü.
Bus_ak18 Burcu93 bende yaklasık 5 6 aydır gitmiyorum canım. Ama kadınlık öyle birsey ki hormonlar değil 1 ayı günü gününü tutmuyor. Bende adet olursam 3. Gün gitmeyi düşünüyorum. Umarız hepimiz o güzel haberi burada paylaşırız 💜
mucizemibeklerken17 Burcu93 hayır bak 4 gun yumurtlama sürmüş, belki 4.gün ya da 4.günden sonraki 2 ya da 3 gün döllenme oldu. Bunu bilemeyiz.
Bus_ak18 Ecmelbeyza inşallahhh kuzummm isteyen sabırla bekleyen herkes bu ay o güzel haberi alsın inşallahhh 💜💜
Hadibakalim 29 ocaktı yumurtlama catlatma ignesiyle catladi.gribim,gaz sancisi ve gogus hassasiyeti var.bat a 4 gun var.bugun test yaptim negatif cikti😔
Burcu93 Hadibakalim aslında en doğrusu gecikmeyi beklemekmiş ama duramiyoruz bakalım ne olacak hayırlısı canım
Bus_ak18 Burcu93 aynen kuzum hormonlar en doğru sonucu 2 ve 3 gün çıkıyor. Ben 7 gün adet görüyorum 3. Gün gidiyorum hep hafta sonuna denk gelmezse