Happpm Kızlar enfeksiyonum lökastik düşük çıkıyor ama yassı epitel 39 cıktı ama saglık ocagı degerlerin normal dedi evde baktım 39 çok korktm ama enfeksiyon lökastik düşük sebebi nedir