kızlar merhaba Ocak 16 da adet olmuştum adet bittikten sonra hergün test yaptım ama yumurtlama yoktu akşam çok silikti T çizgisi bu akşam tekrar yaptım böyle çıktı sizce yumurtlama mı aynı gibi renkler daha mı koyu olması gerekiyordu acaba 🙈 Birde sabah değerlendirmiştim zaten tekrar değerlendirmeme gerek var mıdır 🤭
