Yakamoz__gul Zeyzey16 ne için kullanacaksın ben tüp bebek tedavisi yaptırdım kullandim bir süre önce bıraktım. İcerigi östrojen hormonu olan bir hap.
MerveNural Zeyzey16 ben kullandim rahim duvarim cok ince oldugu icin düşük olmamasi icin vrmisti doktorum onu kullandim klomen kullanmıştım daha sonra catlama iğnesiyle hemen hamile kaldim tutunmasi icin verilrn bi ilsc rahim duvari inceligi icin
DiplomaliEvHanimi MerveNural kac mm yumurta ile igne oldun hayirli olsun bende bugn oldum ne gzl kalmişsin
DiplomaliEvHanimi Bende hala kullaniyom catlama ignesi oldum persembeden beri gunde 3kez iciyom rahim duvarini kalinlastirio tutunmaya yardmci
MerveNural DiplomaliEvHanimi 22 mm olmustu catlamamisti yine de o zmn ypildi igne şimdi oglum.1 yasinda 😊