Brcuylkn Bugün günümüz doldu ve bizim kız da hala tık yok, açılma yok sancı yok, sizler ne durumdasınız
Semaalcan Brcuylkn benim de 40 +2 1 cm acılmam vardı son gittiğim de ara sıra agrılarım oluyor belim de kasıgım da bacağımda onun dısında suanlık birşey yok gelmiyor ogluş 🤦🏻♀️
Ecemtasoz Kızlar bende 40+2 oldum 2 gündür çok sancım var ama hiç açılmam yok napıcam bana bi akıl verin 🙄
Brcuylkn Ecemtasoz açılma olsa suni sancı verilip başlayabilirmiş ama açılma olmayınca suni de etki etmez dedi doktor istersen sezeryana alalım dedi ben bekleyelim biraz dedim, inşallah açılmalarımız olur🙏
Ecemtasoz Brcuylkn Dün bütün gece hastanedeydim sadece 1 cm açılmam varmış suni sancı falan verirler diye bekledim ama vermediler o sancıyla nbeni tekrar eve gönderdiler bugün yine şiddetli sancılarım var ama bişey yapmazlar diye gitmek istemiyorum insanı gerçekten rezil ediyorlar
Vera34 40+5 oldum benimde ne açılmam ne sancım var maalesef 😢 perşembe gününe yatış verdi doğumu başlatacak doktor. Sağlıkla kavuşalım bebeklerimize İnşaAllah 😌