Kızlar ya 40+1 oldum kasık mı desem rahim mi desem aşırı ağrı var sağıma soluma dönemiyorum yürümekte zorlanıyorum 3 saat önce girdi bu ağrı geçmedi de yarın kontrolüm var diye de gitmedim hastaneye nedendir doğum belirtisi mi acaba ya benim gibi olan var mı? 😔