Belit yaaa çok üzüldüm umarım senin de çok uzun sürmez hemen biter insallah.🤲🏻esim geçen haftalara göre daha iyisin ama bak diyor.iyiden kastı sadece mide yanmasini eskiye oranla daha az yaşıyorum yoksa istifra bulantı gaz vs hepsi son sürat devam ediyor.😄yemek yemeyi çok ozledim.bugun artık dayanamıyorum diye ağlamaya başladım 😔 etrafımda bu durumu yaşamayan insanlar psikolojiktir diyo abarttigimi düşünüyor.keske ya herkes yaşasa ya da kimse yasamasa böyle durumları.cunku tok açın halinden anlamadığı gibi böyle şeyleri yasamayanlar da yaşayanları hiç anlamiyorlar😔😔