Suyu fazla olan arkadaşlar var mı ? Çözüm nedir yada önlemi var mı ? Benim suyum gayet normaldi şimdiye kadar. Lakin bu ay 35. Hafta da suyun fazla dedi beni tedirgin etti. Bilgisi olan var mı ? Yaşayan var mı ? Doğumda çocuğa etkisini zararını bizzat gören yaşayan var mı ?? Cevaplarınızı bekliyorum Lütfen yardımcı olur musunuz ?